Alla inlägg den 9 januari 2012

Av jessans-vardag - 9 januari 2012 17:27

Så har jag gjort sista passet och är ledig 2 nätter. Åkte och träna direkt efter jobbet i morse, helt underbart var det kan jag informera. Sen hem och käka lite. Till lunch gjorde jag kyckling och ris med currysås nåt tjejerna älskar. På eftermiddan tittade jag på film med yngst och sen fick jag en kopp kaffe hos grannen. Fick nå ryck och har skurat toaletterna, fy va jag tycker det är äckligt, men nu är det gjort och dom blänker så fint och det luktar gott. Konstigt nog har jag inte varit trött trots att jag valde att inte sova idag, men somnar nog ovaggat ikväll.  I morgon börjar tjejerna skolan och det blir nog svårt att få dom att vakna, men det brukar lösa sig. Ska försöka fixa till köket innan jag somnar för det behövs. Så har jag bara dammning och golven kvar i morgon, givetvis blir det väl lite tvättning också, sånt hör liksom till vardagen.Ska försöka få in yngst i duschen så hon  är ren och luktar gott. Inte så lätt när hon tycker att det är pest och pina. När barnen kommit iväg till sina skolor så ska jag in och träna en sväng, sen fixa det som ska fixas hemma. Resten av dagen ska jag bara vara, kanske titta på nån bra film som jag vill se, annars är det alltid nån annan som bestämmer vad som ska ses. Nej nu en kopp kaffe innan jag fortsätte galenskaperna.

Av jessans-vardag - 9 januari 2012 00:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards