Alla inlägg den 6 januari 2012

Av jessans-vardag - 6 januari 2012 15:41

Idag har jag påbörjat ett projekt, det handlar om att spara pengar på ett smart och bra sätt. Vad det är tänker jag inte riktigt än tala om, men det kommer insom sin tid. Så i morgon kommer det bli stor röj här hemma, måste ha plats för det jag gör*ler*  Vet att det finns dom som kommer skaka på huvudet men jag gör det sist kan jag säga!  Yngst har inatt sovit bra för att vara hon, jiiiipppiiieee. Hon väckte mig kl 8 i morse och var utvilad å piggelin. Idag har hon varit mer aktiv än dom senaste dagarna. Dock ville hon inte följa med och handla idag, hennes syster klev upp halv tolv och åt lunch , sedan följde hon med och handlade. Barnen hade bestämt att det skulle bli lasange till middag tidigare och det blir så ikväll. Det där måltidsschemat var en kanon ide faktiskt. 2 dagars framförhållning  räcker annars blir det kaos i skallen på dom och på mig.  Apropå det så vntar jag ännu på att få veta vad dom kommit fram till i utredningen jag varit på, ADHD är klart redan men det andra då? Jaja det kommer väl, kunde jag vänta 4 år så kan jag vänta lite till. Nä nu dax att fxa lasangen då. Sen sova för jag ska jobba hela helgen..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards