Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Yngst

Av jessans-vardag - 7 juni 2012 06:45

Idag blir det hembesök av arbetsterapeuten, ska bli spännande och se om yngst kommer att förstå hur appen till mobilen kommer att fungera. Sen blir det intressant och se om hab läkaren pratat med terapeuten innan, nu vet jag vart jag har terapeuten och jag litar på henne helt. Dock känns läkarens ord inte så bra, kanske jag som är fånig. Men jag har inget att dölja så jag är lugn. Dock så har jag tyvär provat höja hennes medicin dock inte till den dosen han ville utan något lägre. Hon har ju börjat bli aggressiv igen, det började för ca 2 veckor sedan, gissa vad som hände efter 2 dygn med ökad dos. Jo precis det jag sa till läkaren, hon är så pass aggressiv nu så hon tex igår blev så vansinnig att hon totalvägrade äta, gav sig på sin pappa (för första gången ) och klöste sönder hans ena arm. Förvisso bidrog han själv till det då han skojade med henne och jag hade varnat för att skoja med henne, men hon har aldrig gjort honom illa förr. Idag ska hon igentligen iväg på utflykt ed klassen men hon vägrar och ska vara kvar i skolan. Frågan är om jag får iväg henne, för det behövs bara lite lite för att hon ska svartna och bli helt vansinnig. Fan att jag gav efter och följde det hab läkaren sa. Nu väntar förmodligen en tid helt utan medicin för att försöka rensa hennes kropp, vilket innebär en helvetes sommar igen. Jaja bara gilla läget och finnas där för henne. Nej nu ska jag fortsätta försöka få henne att vakna till, hon somnade kring 4 i morse i soffan som vanligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessans-vardag - 19 juli 2012 18:36

mer när jag bloggar öppet så finns jag på denna adress   http://kattfamiljen.se/jessans/ Denna blogg kommer jag bara blogga stängda inlägg i numer. ...

Av jessans-vardag - 18 juni 2012 00:21

Jag lägger bloggen på is för jag känner att jag behöver det , precis som jag gjort från fb nu. Blogga kommer jag göra men inte här. Ha en kanonsommar alla och på återseende ...

Av jessans-vardag - 13 juni 2012 10:36

fy för den lede. Vaknade i morse och mådde urkbulle. Tvärförkyld ,hosta och ont i halsen. Ja jo jag har ju tid med detta? Näääääää. Fick ringa tandis idag och omboka yngst tid för jag orkar inte ta mig dit, sen så har yngst  skolavslutning på eftermi...

Yes

Av jessans-vardag - 12 juni 2012 15:45

Idag har jag varit på börstmottagningen med min knöl. Var på mamografi och där såg dom nåt så jag fick göra ett ultraljud. Det visade sig vara rester av en kraftig infektion som jag haft i bröstet, eftersom inte hela infektionen va borta fick jag ant...

Av jessans-vardag - 11 juni 2012 00:19

Inte jag då men maken och barnen. Dom har ju snorat och rosslat sen i mitten av veckan, så igårkväll får jag mess av maken då hade yngst spytt som en gnu och vovven likaså. Skönt att vara på jobbet en sån gång*S* Så i morse när jag åkte hem från jobb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards