Alla inlägg den 3 januari 2012

Av jessans-vardag - 3 januari 2012 10:54

Totalt onödigt besök till bup idag. Jag ringde igår för att fråga om jag kunde ge yngsta melatonin igen på kvällarna ett tag. Nej det kunde jag inte utan vi skulle komma dit idag för dom ville träffa henne och sen sätta in en högre dos strattera. Väl där så hade yngst jätteont i magen , förmodligen pga alla vindruvor igår. Vad dom kom fram tillv a att sätta in melatonin*GAAAAAAAAAAAAAAA* och inte höja dosen av strattera. Hallå va va det jag ringde om igår? Jag är gråtfärdig pga sömnbrist och massa annat , detta gjorde inte saken bättre kan jag ju säga. Och gråtfärdig är jag INTE ofta, hade svårt att hålla tillbaka tårarna påväg hem från jobbet. Fan att det ska vara så svårt allt. Just nu sitter yngst och tittar på tv och är allmänt aptrött. Konstigt eller inte. Själv  sitter jag med en STOR kopp kaffe och väntar på att lunchen ska bli klar.  Jag längtar tills maken vaknat så jag får SOVA för det behöver jag nu, satt och räknade lite på hur många timmar jag sovit sen lördagsmorse och kom fram till att det är nog iaf 7 timmar.  Nä nog gnällt nu, det blir bra det vet jag ju.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards