Alla inlägg den 1 januari 2012

Av jessans-vardag - 1 januari 2012 18:10

Natten har varit lite orolig men till slut orkade inte jag vara vaken. Näst yngst har inte sovit sen hon klev upp i går eftermidda så hon är rätt trött nu. Yngst är otroligt instabil och jag vet inte riktigt vart jag har henne. Just nu är hon på sitt rum, där har hon varit sen Ivanhoe började. Jag kollar till henne då och då, hon blir jättearg när man kommer in och försöker prata med henne. Trodde hon skulle bli stabilare under dagen men jag hade fel.  Så nu funderar jag på hur jag ska göra veckan som kommer. Både jag och maken jobbar natt, dock gör jag bara 2 nätter under hans fem men frågan är, ska vi våga låta dom sova själva? Mina föräldrar är standby. Eller ska jag be att nån sover här. Det är jävligt frustrerande när man tror att allt är ok för att sedan på en handvändning inse att allt raserats. Sitter nu i vardagsrummet med datorn och tittar på tv samtidigt som tankarna far runt som bara den. Vad utlöste yngstas beteende inatt och varför? Hur kommer allt att bli, vi som hade så bra planer , jag borde ha lärt mig att sånt inte går. Blääää ja just nu vill jag bara sjunka ner i jorden och försvinna

Av jessans-vardag - 1 januari 2012 00:27

Det nya året inleds på mycket oroendeväckande sätt. Yngst sitter med en kniv och skär i tidningar som en tok.Jag frågade varför...svaret blev....För att jag vill och då behöver jag inte göra det på riktiga människor. Är det nu jag ska vara rädd för att sova? Kan ju säga att jag tänker INTE sova förrens hon lagt sig och somnat.Vad som utlöste detta beteende vet jag inte men otrevligt är det iaf.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards