Alla inlägg den 8 januari 2012

Av jessans-vardag - 8 januari 2012 14:11

Och har väl inte så mycket att komma med nu heller. Dock har yngst svängt och är stabil igen, skönt  skönt.

Idag när jag vaknade så kom grannens dotter in och frågade om nån behövde en 120 säng. Och yngst vill ju ha en så nu har hon också en stor säng*ler* Tack tack ängeln dörren mittemot.  Dock så ville hon ha på ett sätt med sängen mm och hennes far ville inte det, men jag sa att hon bestämmer i sitt rum så det är bara att gilla läget. Tyckte det blev bra jag men inte han. *suck* Idag skulle jag igentligen hem till äldsta dotter för att klippa klor men jag känner att det får jag ta en annan dag för jag är så skakig i händerna, blir det ibland varför vet jag inte. Förr kunde jag bli det om jag glömt ta medicinen jag åt då men nu har jag inga mediciner alls så varför skakningarna kommer vet jag inte.Nä nu ska jag jaga häxorna på fb ett tag innan jag gör nå vettigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards