Alla inlägg den 7 december 2011

Av jessans-vardag - 7 december 2011 23:07

Ja ibland förstår jag verkligen inte, tydligen måste jag vara jävligt blåst, så uppfattar jag det iallafall  att vissa personer tycker. Men om ni nu anser att jag är så jävla blåst varför umgås ni då med mig? Jag är nu ganska less på att ALLTID få skit för nåt som de inte förstår riktigt. Och det där med att leva som man lär , det bör dessa tänka på själva tycker jag. Jag är inte den som tar bort kommentarer som varit publicerade bara för att jag blir osäker. Men vet ni jag sjönk himla lågt pga detta så jag gjorde en screenshot så bevisen finns och dom ska jag använda när jag konfronterar dessa. För nu jävlar är det slut på detta skit, så en gång för alla om ni nu har sådana problem med vad jag skriver och vad jag tycker umgås och prata inte med mig då. Sen så är det så att om jag nu gjort fel så säg det istållet så kan jag rätta till det  OM det nu är fel. Jag erkänner att jag ibland kan uttala mig klumpigt och dessa gånger har jag bett om ursäkt. Nej nu är det nog om detta.  Lite kaffe och sen försöka krypa isäng då.

Av jessans-vardag - 7 december 2011 00:55

Idag så har det varit lite bakvänt för mig. Jag sov längre än jag brukar och det blev fel för då hann jag inte träna nå, men i morgon när jag kliver av mitt pass (idag)  så ska jag träna. Maken hämtar mig sen far vi till gymmet. Har inte gjort många knop idag, blev bara 1 långprommis med vovvarna men desto fler korta. Inser att jag måste köpa ordentliga vinterkläder, jag fryser som en tok redan och det är bara ca -4 ute, jag kommer med andra ord frysa röven av mig om jag inte fixar ordentliga vinterkläder. Sen så måste jag få den stora av dom som bor hemma att köpa en jacka, som det är nu så har hon bara en skjorta på sig...brrr... Minstingen ska jag försöka få på täckisar men hon är motvillig värre. Vår tik har nu jacka när hon ska ut, hur hon ska klara vintern vet jag inte. Imorgon kommer dem första och ska träffa Krux , 2 till kommer denna vecka också. Hoppas vi hittar  rätt hem till honom. Nä nu ska jag göra lite nytta på jobbet en stund

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards