Alla inlägg den 2 december 2011

Av jessans-vardag - 2 december 2011 03:01

Ja varför kan inte folk vara glad för att nån annan vill göra nåt?  Jag vill bli nåt och VET att jag kan, visst jag kommer att få försaka vissa saker men man måste våga satsa eller hur? Ibland undrar jag om enklaste sättet är att bara ge upp och bara vara, MEN nej det vill jag inte. Vill verkligen ta detta steg frågan är bara hur många jag mister på min väg framåt.  Jag vet att det kommer kosta på, både på det ena och det andra sättet, men jag vill framåt inte harva å harva utan att göra nån större nytta. Tro nu inte att jag inte tycker om min nuvarande jobb för det gör jag, men jag känner att jag har så mycket mer att ge. Sen så är barnen nu stora och jag kan ägna mer tid till det jag vill.  Nej nu ska jag sluta  grubbla, jag vet vad jag vill och tänker setill att det blir så. Nu titta på lite tv, sista natten denna vecka på jobbet

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards