Alla inlägg den 4 december 2011

Av jessans-vardag - 4 december 2011 21:44

           

Av jessans-vardag - 4 december 2011 19:32

Bjuder på en bild på katterna små.

 

 

Idag vaknade jag med sprängade huvudvärk, treo och kaffe är bra botemedel. När jag var på promenad med hundarna så höll jag på att slå på öronen fler gånger än jag har fingrar. Halt och kallt som attan var det. Men hundarna gillade det, ja jo Litha hade täcke då hon är en fryslort trots att hon är långhårig. Dagen har varit småseg och lång känns det som. Idag har jag pratat med 2 stycken till som är intresserad av att ge vår älskade Krux ett hem. Så veckan som kommer är fylld av möten med männiksor som vill ge Krux ett bra hem. Vi får se vad som händer, allt ska kännas rätt annars blir det inget av. Har varit och tränat en sväng och efter träningen så var vi och veckohandlade så nu slipper vi sånt. Både jag och maken jobbar natt veckan som kommer dock går maken ut redan inatt och jag i morgon. Tack mamma och pappa för att ni finns och sover här när vi jobbar. Inser nu när jag tittar på kalendern att veckan är total späckad, phu blir en tuff vecka. Dels möta alla människor som är intresserad av Krux sen så är det 4 besök av olika slag med barnen inbokade också plus träningar*ler* ja det ska ju kännas att man lever heter det ju.Lite bilder på djuren kommer nog under kvällen. Nu kaffe och dona lite innan minstingen ska isäng.

Av jessans-vardag - 4 december 2011 12:12

Den spenderade jag med min storebror i sthlm. Vi tittade på kläder mm halva dagen. Jag var totalt slut i kropp och knopp när jag kom hem.

Hade  fått lite mail angående Krux som jag nu svarat på. Verkar som en familj i närheten kan vara ett bra val av dom som hört av sig. Vi får se vi ska träffas först och så innan det blir nåt iaf.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards