Alla inlägg den 29 november 2011

Av jessans-vardag - 29 november 2011 22:56

För det första så kunde jag inte sova inatt, tror jag lyckades få 40 minuters sömn. Redan kl 6 i morse var jag ut med hundarna första gången. Efter barnen farit iväg till sina skolor så donade jag lite och sen började kaoset. Krux mage är helt paj. Han sket inne och det var inte lite heller och stank asgam gjorde det.  Tog reda på allt och sen torkade jag golven. Vid nio så tog jag med mig båda hundarna på en entimmes promenad, skönt lite kallt dock om händerna. Väl hemma så skulle jag röja köket och fixa lite gardiner men så skiter Krux inne igen, gaaa , samma procedur som innan promenaden igen. Tvättade moppen även om jag skurade innan ajg använde den, och så har det hållt på hela dagen. Ut och in en himla massa skurande, kan ju iofs säga att nu har jag skinande golv. Var iväg till gymmet med maken och äldsta dottern en sväng, riktigt skönt trots kylan ute. När vi kom hem så var näst äldsta dottern här med räkningar som skulle betalas. Det var ju hockey ikväll och maken samt äldsta dottern satte på sig sina fuuula brynäströjor, själv halv låg jag i soffan (mitt lag spelade också men dom skulle se äckliga brynäs) jag somnade och sov gott ett tag. Kanske jag ska nämna att jag är AIK:are *flinar stolt* Nej gott folk i morgon är en annan dag. Sov gott

Av jessans-vardag - 29 november 2011 08:13

Så nu har det gått nästan en vecka sedan sista inlägget, men jag hinner inte skriva. Vad har hänt sen sist? Ja träningen går vidare, maken tränar som aldrig förr han med*S*  Jobbade lång vecka förra veckan och klev av i iågr morse. I lördags fyllde äldsta dottern 20 år, förstår inte jag är ju bara 17 ju  . Vi var hem till henne och firade henne, hon hade fått en hel del fina saker.  I söndags provade jag och äldsta dottern att ta med yngsta på ett friskipass, men det gick inte så bra. Dock var hon med i 25 minuter iaf sedan gick hon ut och satte sig , hon tyckte det var förmycket folk, tyckte hon var duktig som provade iaf. Igår så var jag på gymmet efter jag slutat mitt pass, dock var jag sinnesförvirrad när jag skulle dit. Jag hoppade av bussen och bytte till den som skulle hemåt, kom på det efter ett tag så ajg hoppade av och åkte in till stan igen..Ja man kan ju inte alltid va allert, har ju jobbat hela långa helgen så jag har nåt att skylla på.

Skulle upp och köpa kattmat och kattsand på arkens zoo igår men så va allt slut av det vi skulle ha, måste dit idag igen då det kommer in idag. Ja ja  som om jag inte har annat för mig kanske.. Ska träna en sväng idag på eftermiddan men nu på förmiddan när jag är ensam ska jag städa och plocka samt ta en lång skön promenad med vovvarna. Krux kom hem igen igår, det är både skönt och irreterande då han gnäller och ahr sig. Nej nu måste jag börja om jag ska hinna det som ska göras innan barnen kommer hem från skolan. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards