Alla inlägg den 1 november 2011

Av jessans-vardag - 1 november 2011 17:20

Ja då var jag tillbaka här igen då. Nu stannar jag här oavsett vad folk skriver. Detta är min blogg och om någon stör sig på vad jag skriver så gå vidare är ni snäll.


Denna dag hade jag tänkt sova länge, men mina katter hade en annan uppfattning om det. Kvart i sex så ansåg dom att jag sovit klart, dom puffade på mig och jamade tills jag gav upp. Väl uppe så var det bara att utfodra alla 5 katter och båda hundarna. Efter allt morgonbestyr med allt vad det innebär med många djur så hade jag tråkigt så jag började röja bland alla hund och hälsotidningar mm, jag hade gjort alla måsten inklusive middagen innan klockan var 11 på förmiddagen. Yngsta dottern är lite hängig och klen så hon har bott i soffan framför tvn hela dagen. Har idag bestämt mig för att försöka utöka min försäljning av oriflameprodukter, tänkte att nästa år även erbjuda vänner mm visningar. Jag brinner för just oriflames produkter, dels för att dom är otroligt bra och att det är bra pris på deras produkter, sen har dom också garanti som är otroligt bra. Så jag har idag bestllt hem en hel del produktprover mm, ska bli spännande tycker jag.  Finns mycket jag vill och tänker göra, har hittils ofta backat för att andra ska få det dom vill men nu är det slut på sånt. Inte så att jag ska strunta i andra men nu ska jag sätta mig i främsta rummet, en glad Jessan är en bra mamma, fru och medmänniska. En av sakerna jag har införlivat är att jag är jourhem för katter därav att jag har 5 katter nu, 3 av dom är mina egna och 2 är vildkattungar, det är en utmaning vill jag lova. Tålamod och tid är vad som krävs om man ska klara det, jag jobbar ständig natt som pers.ass, dagtid tränar jag och är med barnen, maken och djuren. Ikväll ska jag sätta mig och göra några smycken som jag senare kommer lägga upp här på bloggen, dom kommer att vara till försäljning. Nej nu har jag inte ro med att sitta här mer återkommer med bilder på smyckena senare. Ha en underbar kväll.


Tack för  titten//Jessan 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards