Alla inlägg den 19 november 2011

Av jessans-vardag - 19 november 2011 23:17

Bara jag och ena dottern vaken här hemma, nja inte sant djuren är vaken också. Katterna 4 sitter runt en tallrik och äter gomat. Vovven har varit ut en sista runda. Det blev inte mat på ikea utan subway, barne ville det så vi gjorde så. Försökte leta på byxor till tjejerna men inget dög som vanligt.   Sen var jag och lämnade in mina glasögon för jag ser banne mig inte som jag bör trots att dom är nya. Så nu ska dom fixa det som tur är så kostar det inget då man har 3 månader på sig att se om det funkar. Till middag gjorde jag en mustig höstgryta och till det ris. Barnen åt med glädje, maken åt men gillar inte ris.   Sen så har jag och maken tittat på en film ikväll som heter Hanna, den va väl inte så bra som jag trodde , men det var ok. När maken skulle lägga sig insåg han att nån katt kissat i sängen igen.    Jaja, det är bara att gilla läget och ta reda på det, sagt och gjort. Vet inte vem av dom 4 det är, men gissar på att det är en av jourkatterna. Inte lätt för dom att helt plötsligt få bo inne när dom är födda utomhus i mars och inte haft mänskligkontakt alls innan dom kom till oss. Nej nu gott folk så ska jag väl titta på tv en stund och sen sova lite.. Natt natt där ute

Av jessans-vardag - 19 november 2011 09:50

Ja det kändes konstigt att få provsvar en lördag, men det gör inget för nu vet jag att jag inte bär på mycoplasma så nu kan jag både jobba och vara bland folk. Idag ska jag och tjejerna till köpcentrat och titta runt lite sen ska vi äta lunch på ikea. Efter det så blir det städa och dona här hemma. Ska snart väcka tjejerna så dom vaknar till innan vi ska iväg.  Ha en skön lördag alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards