Alla inlägg den 2 november 2011

Av jessans-vardag - 2 november 2011 11:20

Jösses kan jag bara säga, först en av hundarna som skäller, sen ena dottern som behövde prata och sedan maken som knäade mig så revbenen gör jävligt ont. Maken sover stenhårt och jagar monster rätt ofta, vilket gör att han tror att jag är ett. Morgonbestyren tog dubbelt så lång tid idag. Blir intressant hur det ska bli att jobba inatt, jag kan inte ens ha en bh på mig så ont har jag, men men bara att gilla läget. Till lunch idag har jag gjort en gratäng på ris, strimlad kassler som jag har blandat med en creme fraiche sås och ost, mumma. Jag och äldsta blir dom som äter lunch då den äldre dottern la sig halv sex i morse.  Ska få besök om en stund, trevligt med vuxet sällskap. Ska på katalogmöte med oriflame ikväll innan jag ska iväg och jobba. Nä det gör för ont att sitta här så jag säger bara , ha en bra dag i det underbara höstvädret

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards