Alla inlägg den 20 november 2011

Av jessans-vardag - 20 november 2011 17:54

Idag är det seeegt värre,. Har varit till mor och far en sväng hjälpte mor att klippa hundarnas klor. Hemma har jag inte gjort många knop alls. Har dammsugit och torkat golven, tycker inte jag gör annat.    Idag har svärmor och hennes man varit hit och firat maken och så var dom till äldsta dottern och grattade henne. Gjorde en ostpaj till lunch och till middag blir det en köttfärsröra och pasta. Är som sagt seg som få idag. Tror det är vädret som gör mig så. I morgon efter det barnen gått till skolan så ska jag och maken in och träna på gymet, ska bli himla intressant och kul att han ska med. Fast jag ska nog inte ropa hej än, morgondagen är inte här ännu.. Nej nu har jag inte tid med detta utan ska ut med vovven.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards