Alla inlägg den 30 maj 2012

Av jessans-vardag - 30 maj 2012 17:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av jessans-vardag - 30 maj 2012 11:59

Igår var jag till öppenvården för att prata om att jag tror jag har fel diagnos. Läkaren jag fick träffa nu tror att jag ev har fel diagnos också. Sen så är mitt liv inte som alla andras, hon uttryckte sig såhär: jag tycker att det är ett under att du ens klarar hälften och att du inte har brutit ihop totalt. Tja sa jag, jag vet ju inget annat. Så hon skulle skicka remiss till vuxen hab så att jag kan få utredas för asperger bland annat. Sen trodde hon att adhd är nog mer passande än bipolär, visst jag har uppåt och neråt men hon påpekade ännu en gång att en "normal" människa har blivit inlåst för längesedan om denne var i mina skor. Saken är den att jag harganska många rutiner som jag inte viker ifrån plus att jag har sjuttioelva larm i mobilen för att komma ihåg saker,tex tvätta, hänga tvätt,ge fiskarna mat mm.

Sen va det inte så mycke mer om igår.. tråkigt ,,ja men orkar inte skriva mer just nu

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards