Alla inlägg den 26 maj 2012

Av jessans-vardag - 26 maj 2012 21:09

Ja det har vi haft idag. Jag och äldsta dottern jobbade på gästrike katthem idag på förmiddagen. På eftermiddagen åkte vi till mina föräldrar som var i stugan. Min moste och morbror var också där. Vi grillade och åt gottit och drack gottit, maken fick dock alkoholfritt då han körde*S* Näst ygnst och yngst verkade tycka det var trevligt, dock satt dom inne mesta tiden i stugan men verkade tycka att det var trevligt. Jisses vad skoj vi hade. Var längesedan jag mådde så gott och ingen tyckte det var konstigt att barnen var inne och vi ute. Förvisso hade båda tjejerna med sina handspel men vad gör det, dom kom hemmifrån och gjorde nåt annat. Kan inte annat säga än att jag mår som en drottning ikväll. Så härligt att komma iväg och umgås med vuxna (även om jag nu fick rodna både en å två gånger*S*) Tack mamma, pappa, moster och morbror ni förgyllde dagen för oss på ett vis ni inte kan förstå. Nu sitter båda barnen vid sina datorer och maken framför melodifestivalen, jag vägrar titta då det gör fysiskt ont att se eller rättare sagt höra *S* Nä jag lska leva ända fram till festivalen på denna kväll. UNDERBART!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards