Alla inlägg den 11 juni 2012

Av jessans-vardag - 11 juni 2012 00:19

Inte jag då men maken och barnen. Dom har ju snorat och rosslat sen i mitten av veckan, så igårkväll får jag mess av maken då hade yngst spytt som en gnu och vovven likaså. Skönt att vara på jobbet en sån gång*S* Så i morse när jag åkte hem från jobbet lyckades jag glömma nycklarna kvar, messade maken, inget svar, ringde maken, inget svar. Gaaa. Gick hem till mammsen som var hemma, drack lite kaffe och tog sedan nyckeln dom har hem till oss. När jag låser upp och öppnar dörren skog en vidrig stank mot mig , en skamsen vovve tittade fram. Stackars Litha hon hade bajsat ner HELA hemmet och hon skämdes min lilla sessa. In till maken och fick upp honom, sen var det bara att sanera. Fattar inte hur dom inte kunde känna lukten, förvisso är dom förkylda men den stanken känner tillåmed döda. Efter saneringen så ut med vovven och sedan bada henne. Sov en stund. Ungarna något bättre inga mer spyor. Ska ringa hab i morgon och fråga om yngst kan få ett lättare kedjetäcke, hon älskar det men det är lite för tungt, 9 kilo allt som allt. Sen i morgon är det pers.möte och möte på bup och städa naturligtvis. Ska sova som en tok när jag kommer hem i morgon. På tisdag så ska jag till bröstmottagningen äntligen, har hittat 1 knöl jävel till. Jaja snart får jag veta va det är för knölar som är där. Undersökningen skulle kunna ta upp mot 3 timmar, tur yngst är i skolan och näst yngst sover förmodligen hela förmiddan. N ä nu glo på lite tv , inte så väldans mycke att göra just nu på jobbet. Sussa så sött  ni som får sova

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards