Alla inlägg den 1 juni 2012

Av jessans-vardag - 1 juni 2012 16:46

Idag har vi varit till bup med näst yngst och fått de sista intyget, nu ska läkaren skriva ut det och sända det till mig. Tur vi har sån bra kontakt med hennes läkare. Yngst är inne i en period av aggro nu, hon blir tvärförbannad på en handvändning och gapar därefter. Gillar inte detta då hon svartnar snabbt i ögonen och det är då hon får blackouter som i sin tur ger ångest om hon varit fysisk under blackouten. Alla dessa möten som är nu gör mig totalt virrig och helt slut mentalt. Känner mig som en zombie men men, bara gilla läget och hålla i. Till middag idag vill ingen av barnen äta så vet ni jag struntar i att göra middag helt. Det får bli ett större kvällsmål istället. Vissa dagar så vägrar dom ju äta båda två, så varför göra besväret att laga nåt jag får kasta. Jag tappar också aptiten när det blir såhär.

Maken har köpt en ny kaffemugg till mig*S* undrar om det är en liten pik? Vad tror ni?

 

Nej nu ska jag ta itur med tvätten mm, sen ska jag banne mig inte göra ett skit. Ha en bra fredag alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards