Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Inte mycke

Av jessans-vardag - 15 april 2012 01:56

Ibland funderar man på hur folk tänker, eller om dom ens tänker. När man gör försök för att visa så får man kalla handen som svar, känns ganska meningslöst att ens fortsätta att försöka.

Jaja vilket som har det ju varit påsklov nu och vi har haft det lugnt och skönt, fick besök av min stora lillebror och hans fru i veckan, trevligt.  Vi har väl inte gjort så mycket, barnen har mest sovit och spelat. Jag och maken har varit och tittat på ett större akvarium och hittat det vi vill ha, men vi får vänta lite med det då vi ev måste ta en av våra egna katter till vetrinären kommande vecka.  På måndag ska jag börja på zumba, det ska bli skoj. Maken har ju börjat cykla så jag provar på zumba. Ska bli skönt att det blir varmt snart så man kan åka iväg och slippa folk. Ja jag är ganska less nu på folk som säger si och säger så. Vill bara säga till er som jag har nån form av ni är varmt välkommen på kaffe om ni har lust, jag går ogärna iväg nu pga olika saker. Saker som dom flesta inte förstår trots att dom tror det.  Lite kryptiskt kanske men orkar inte skriva ner allt. Sov gott alla där ute va rädd om varann och säg inte att du förstår nån om du inte gör det, det skapar bara massa sårade känslor.

 
 
Mary

Mary

17 april 2012 12:34

Tror du ska köra på att folk INTE tänker det är min erfarenhet och då menar jag inte bara över hur andra mår utan om allting. Ibland är jag facinerad att världen ens kan snurra runt och samhälle fungera med tanke på hur folk beter sig!?
Jag fick en Zumba video av mannen förra året och ja hm.. hoppas du har mera taktkänsla än mig. Jag fick tillbringa tiden 90% släpandes efter instruktören desperat försökandes att få ordning på armar och ben:)

http://justinlife.bloggplatsen.se

jessans-vardag

19 april 2012 09:02

Har problem med motoriken men kämpar på allt va jag kan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessans-vardag - 19 juli 2012 18:36

mer när jag bloggar öppet så finns jag på denna adress   http://kattfamiljen.se/jessans/ Denna blogg kommer jag bara blogga stängda inlägg i numer. ...

Av jessans-vardag - 18 juni 2012 00:21

Jag lägger bloggen på is för jag känner att jag behöver det , precis som jag gjort från fb nu. Blogga kommer jag göra men inte här. Ha en kanonsommar alla och på återseende ...

Av jessans-vardag - 13 juni 2012 10:36

fy för den lede. Vaknade i morse och mådde urkbulle. Tvärförkyld ,hosta och ont i halsen. Ja jo jag har ju tid med detta? Näääääää. Fick ringa tandis idag och omboka yngst tid för jag orkar inte ta mig dit, sen så har yngst  skolavslutning på eftermi...

Yes

Av jessans-vardag - 12 juni 2012 15:45

Idag har jag varit på börstmottagningen med min knöl. Var på mamografi och där såg dom nåt så jag fick göra ett ultraljud. Det visade sig vara rester av en kraftig infektion som jag haft i bröstet, eftersom inte hela infektionen va borta fick jag ant...

Av jessans-vardag - 11 juni 2012 00:19

Inte jag då men maken och barnen. Dom har ju snorat och rosslat sen i mitten av veckan, så igårkväll får jag mess av maken då hade yngst spytt som en gnu och vovven likaså. Skönt att vara på jobbet en sån gång*S* Så i morse när jag åkte hem från jobb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Blir ni dömda av omgivningen som lata och låter era barn få som dom vill?
 Ja
 Nej
 Till viss del

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards